آیدا آیدا ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

آیدا جون ما

آیدا در پاییز

1392/11/13 10:28
نویسنده : مامان فرشته
222 بازدید
اشتراک گذاری
 وای که چقدر فصل پاییز زیباست .بیخود که نیست میگن پاییز فصل عاشقانه . پر از رنگ رنگای زیبا . البته ما از ترس سرما خوردن من کمتر بیرون میریم ولی بازم سعی میکنیم گهگاهی از این هوا و فضا بهره مند بشیم و ازش لذت ببریم . با اینکه بارون رو خیلی دوست دارم مخصوصا وقتی توی ماشین باشیم و دور بزنیم منم مدام برف پاکن ماشینو بزنم ولی از الان منتظر برفم خیلی دوست دارم برف بیاد و بریم برف بازی چون تا حالا یه برف حسابی ندیدم چون شهر ما کویریه و زود زود برف نمیاد راستی غیر از زیبایی های این فصل و هوای خوب و لطیف و بارونهای کم و بیش اون من از میوه های این فصل هم خیلی خوشم میاد مثل خرمالو - نارنگی و پرتقال که خیلی دوست دارم گلابی- انار این برکات و نعمتهای رنگارنگ و خوشگل و خوشمزه

این عکسها برای جمعه است که با خانواده ی عمو رفته بودیم بیرون

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)